OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE URZĘDNICZE
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE URZĘDNICZE
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Jarominie ogłasza nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze.
Stanowisko pracy: KIEROWNIK ODDZIAŁU w Domu Pomocy Społecznej Jaromin, wymiar etatu : pełny wymiar, rodzaj umowy: umowa o pracę
1.Niezbędne wymagania od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe,
f) doświadczenie zawodowe: 5- letni staż pracy.
2.Dodatkowe wymagania od kandydatów:
a) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
b) komunikatywność, kreatywność i elastyczność,
c) odporność na stres,
c) znajomość specyfiki pracy z osobami niepełnosprawnymi,
d) znajomość przepisów o pomocy społecznej, samorządowych, kodeksu pracy.
3.Zadania wykonywane na stanowisku:
a) poszanowanie praw i godności mieszkańców, udzielanie im wsparcia w sytuacjach trudnych, kryzysowych, reagowanie na ich wezwania.
b) kieruje pracą Oddziału i odpowiada za należytą organizację pracy Oddziału i sprawne wykonanie zadań objętych zakresem działania kierowanej komórki,
c) sporządza grafiki dyżurów, planów urlopów oraz planów pracy Oddziału, akceptuje plany pracy terapeuty,
d) organizuje szkolenia wewnętrzne( co najmniej raz w miesiącu) w celu podnoszenia kwalifikacji personelu,
e) nadzór nad utrzymaniem standardów w zakresie warunków bytowych i zdrowotnych mieszkańców,
f) znajomość przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań,
g) kształtowanie pozytywnych relacji interpersonalnych, dbanie o dobrą opinię zakładu pracy i pracowników,
h) udzielanie, w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia mieszkańca pierwszej pomocy,
i) dbanie o bezpieczeństwo mieszkańców.
4.Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
b) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, opatrzone klauzulą: „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z ustawą z dnia 20.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2008r. Nr 223, poz.1458 )”,
c) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego,
d) oświadczenie o stanie zdrowia,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie od aktualnego pracodawcy w przypadku kontynuowania zatrudnienia,
g) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
h) posiadane referencje.
5. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1. Termin – do 25.08.2010 roku do godziny 1500.
2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „nabór na stanowisko Kierownik oddziału w Domu Pomocy Społecznej w Jarominie”.
3. Miejsce – Dom Pomocy Społecznej w Jarominie, ul. Jaromin 50, 72-320 Trzebiatów, sekretariat Domu, pokój nr 25.
4. Dodatkowe informacje:
1. Kontakt pod numerem telefonu – tel. 91 38 72529
2. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Jarominie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Jarominie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
5. Przed nawiązaniem umowy o pracę kandydat zobowiązany będzie przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska kierownika oddziału.
Dyrektor
DPS w Jarominie
Karolina Tyszecka